Nejčastější dotazy k produktům
V čem je bambus tak skvělý?
Na adrese Zipster, jsme opravdovými zastánci bambusu a věříme, že je to opravdu ta nejlepší volba pro vaše děťátko. Má tolik vlastností, že je dokonalou volbou:
Je velmi měkká. Pokud nesouhlasíte, pošleme vám peníze zpět.
Je to termoregulační, to znamená, že může vaše dítě udržet v teple nebo chladu.
Je hypoalergenní, takže je ideální pro děti s citlivou pokožkou.
Je to udržitelné, to znamená, že planetu nepoškozujeme více, než je nutné.
Jak se mám starat o svůj Zipster oblečení?
Vzhledem k choulostivosti bambusu, Zipster jsou určeny k praní ve studené vodě a sušení v bubnové sušičce na nízkou teplotu. Vezměte prosím na vědomí, že bambus je přírodní vlákno a je choulostivý, proto by se měl prát odděleně od předmětů, které mohou být poškozeny, jako jsou ručníky, kování nebo suché zipy. Pro co nejdelší nošení je můžete prát naruby a sušit na lince, pokud je to možné.
Jakou velikost si mám koupit?
Používáme standardní velikosti, abyste nemuseli trávit zbytečný čas hledáním ve velikostních tabulkách. Informace o velikostech naleznete na každé stránce našeho produktu, ale pokud si stále nejste jisti, obraťte se na náš zákaznický servis na adrese info@zipsterbaby.com.
Jak mohu použít slevový kód?
Pokud máte slevový kód a chcete jej použít, jednoduše přidejte požadované produkty do košíku a přejděte k pokladně. Po shrnutí objednávky se zobrazí možnost "Přidat slevový kód". Zde jednoduše zadejte svůj slevový kód a celková objednávka se odpovídajícím způsobem aktualizuje. Pokud budete mít s použitím slevového kódu problémy, kontaktujte nás prosím na adrese info@zipsterbaby.com.
Upozorňujeme, že při jednom nákupu můžete použít pouze jeden slevový kód.
Otázky týkající se přepravy
Jak funguje doručování?
Úplné informace o nákladech na doručení a zásadách doručování najdete zde.
Mohu své zboží vrátit?
Pokud chcete výrobek vrátit nebo vyměnit, podívejte se na naše vrácení zboží. zásady zde.
Vezměte prosím na vědomí, že poštovné za vrácené zboží nehradíme.
Všechny položky musí být vráceny nové, nepoužité a v původním obalu.
Vrácené zboží, které nesplňuje naše zásady, nemusí být přijato a bude zasláno zpět zákazníkovi.
Ujistěte se prosím, že jste získali doklad o poštovném pro váš zpáteční balíček.
Zboží nebo objednávky, které chcete vrátit, nám zašlete zpět do 14 dnů od odeslání objednávky.
Po přijetí do našeho skladu jsou vrácené položky zpracovány do 10 pracovních dnů.
Pokud je váš výrobek poškozený nebo nesprávný, kontaktujte prosím náš tým péče o zákazníky, který vám poradí, jak tento výrobek vrátit.
Pomoc! V mé objednávce bylo něco špatně nebo poškozené.
Pokud jste obdrželi poškozené nebo nesprávné zboží, je nám to líto!
Jednoduše kontaktujte náš tým zákaznické podpory na adrese info@zipsterbaby.com s fotografií poškození nebo nesprávně dodaného produktu a číslem vaší objednávky a my se vám ozveme s řešením.
Musím platit dovozní daň?
Naše zboží zasíláme z Nizozemska nebo Velké Británie (v závislosti na vaší poloze), takže ve většině případů nemusíte platit žádné celní poplatky. Pokud adresa dodání spadá do oblasti, kde se poplatky platí, je jejich zaplacení na zákazníkovi.